Jep, den er god nok. NFL og E. & J. Gallo Winery har indgået partnerskab og dermed bliver E. & J. Gallo Winery ligaens officielle vinsponsor.

NFL har længe haft et partnerskab med Anheuser-Busch, der står bag Bud Light øllen. Det samarbejde blev forlænget i december, så det nu strækker sig til og med 2026-sæsonen.

I forbindelse med den nye aftale meldte nyhedssiden Front Office Sport, at NFL begyndte at udforske yderligere samarbejde, blandt andet på vin- og champagneområdet.

Det arbejde er nu endt i et officielt partnerskab med E. & J. Gallo Winery, som giver virksomheden mulighed for at tilknytte sig lokale holdaktiviteter, at benytte spillere og billeder af disse, markedsføring under udsendelser samt at promovere brandet fra NFL kickoff og helt frem til Super Bowl.

“Vi er begejstrede for samarbejdet med E. & J. Gallo, som skal give endnu flere valgmuligheder for vores fans” sagde Tracie Rodburg, NFL senior vice president, sponsorship management. “Vi ser frem til samspillet mellem E. & J. Gallo’s store portefølje af vin, blandt andet deres ikoniske Barefoot, og vores fans, klubber og store events.”